Aezgi Dün 2.ay aşımızı olduk kaka yapmadı dünden beri sadece tarif etmek gerekirse kücük pırtlatmıs iki kere gündüzleri emziriyorum gecede 2 kere mama veriyorum sadece normalmi acaba