Kızlar oğlum 2 ay 23 günlük nerdeys ebugun memeden ayrılmadı normalde boyle degıl o kadar cok emyor kı gazlı bı bebek üç gündğr de huysuz ve baya emiyor gögüsğm mastıt olmus sütü sağmaya calışıyorum olmuyor ne kadar süt cıksa da ne yapsam da o sertlık gıtmıyor oğkum sürekli emmek istiyor halı ile o bi tarafı sertleşen gögüsümden de emiyor analamdım gitit bu durumu napıcam bılmıyorum daha hic mama vermedım ben inanılmaz gazlı bı benek normalde gögüsümde öle süt birikip durunca o sürü sagardım ama bunda olmuyor birdaha yulaf yemıcem