Flashtv rica ederim asla zararlı olduğunu düşünmüyorum . Eğer için rahat etmezse sütçünden südü fazla alıp ister kaynat istersen de kaynatmadan buzluğa atabilirsin. Buzlukta kalma süresini tam olarak bilmiyorum kesin youtube de vardır bir araştır istersen