bebeğim emiyor sütüm de geliyor çok şükür ama her emdiğinde gazını çıkartıyorum altını temizliyorum uyanıyor ağlıyor emzik veriyorum fırlatıyor doymadığını anlıyorum hastanedeyken sağdığım sütlerden takviye verdim biberonla doktorum biberonla içebilir dedi 5 dk bile sürmüyor bitirmesi sonrasında mışıl mışıl uyuyor acaba sağıp biberonla mı versem çünkü bu şekil yapınca hem ben yoruluyorum hemde kızım ağlamaktan yoruluyor ?