10ay 22 günlük kızım var 2. Haftası bitio yemiyor ne güzel kahvaltısını yapar meyvesini yogurdunu yemeklerini yiyip aynı zamanda emen hiç ayırt etmeyen ne versem yiyen cocuk meme hariç ağzına hiç birşey sokmuyor ya iştahı gitti çocumun iştah açıcı şurup falan mı versem napsam bilemedm bi fikir verin nazar oldu çocuma ya