Nik_mik_yok Bikac gündür var bu sorun. Mesela şuan @Mom091 in postuna giremiyorum. Girer girmez ağ hatası diyor . Diğerlerinde sorun yok.gecmis günlerde de bi postta takıldı böyle .Bu durumu yasayan var mı?
Mom091 Nik_mik_yok bana da oluyor canım. Dün gece birkaç posta girdiğim an hata verdi göremedim içeriğini hiç. Uygulamada bir sorun var demek ki
Nik_mik_yok Ebruonur benim hep bi postta takılıyor. Kesinlikle girip okuyamiyorum. Net le alakalı olsa şuan da yazamazdım mesela .ama diğer postları okuyorum
Mom091 Nik_mik_yok noldu ya resmin gitti???😁😁😁 engelleyince hata vermiyor ki hemde sen beni görebilirsin. Sadece ben seni görüyorum ama yazdığın yorumu göremiyorum. Engelleyince böyle oluyor. Fakat seni engellemem ciğerim🌹
Ebruonur Bukadar kullanilan bi uyvulama yaklasik 3 senedir kullaniyorum ama yapilan guncellemeler cokta iyilestirip ileri bi seviyeye geciremedi uygulamayi keske uzerine ugrasilsa