Herkese selamlar 4 aylık bebeğim var kangurumuz var ama onu hiç sevmiyor onunla dışarı cikardigimda bende oda rahatsız oluyoruz rahat değil evim yokuşta olduğu için bebek arabasida ağır olduğu için çıkarmam çok çok zor oluyor aslında bir 15 20 dk hava alsın istiyorum arabayı al çıkar zor ve gereksiz geliyor tek basima şimdi siz tecrübeli annelere soruyorum kızımın ve benim rahatca dolasabilecegimiz kullanıp memnun kaldığınız kanguru siling yada benzer memnun kaldığınız ürünler varmıdır?