pinorr ben 11 ay bu sekilde yasadim. Toplam uc saat uykuyla geziyordum. 10.5 aylik olduktan sonra dis ve atak ustuste geldi artik canima tak etti. Sallayarak kucakta gezerek uyutabiliyordum ancak uyandiginda yine ayni sekilde uyutmam gerekiyordu. Doktor bir tanidigimiza danistim. O da kendi kendine uyumasini saglamam gerektigini soyledi. Tamamen kendi cabalarimla sallamayi biraktim. cocuguma da kendimede 11 ay aci cektirmisim onu anladim