Sütüm yok denecek kadar az bebeğim 40 gün küvezde kaldı erken doğdu diye bu kaç gündür mama yerken ağlıyor kaka da yapamıyor gazını çıkarıyor ama ilkten doktorumuz aptamil pramatil kullan dedi onu kullanıyorum doktoru aradım evolviaya geçim dedim kakasını yapamıyor mama yerken ağlıyor dedim aptamil prosyneo 1 kullan pazartesi muayene gelene kadar dedi kullanan varsa çocuğun kakada falan zorlanıyor mu