AzraMira_#10376061 şuan bizde 5 aylık olduk ben yapılması taraftarıyım aşıların 2 aşıyı söyleri bide doktorumuz bexsero ve nimenrix şöyle bişey söyledi ülkemizde en çok yapılan ve em çok görülen bunlar oldupu için bunalrı öneriyorum dedi 3 doz 6.8.12 ayda bexsero nimenrix 6. 12 aylarda 2 ay arayşa yapılası gerekiyor fiyatlar konusunda bilgim yok henüz ama