Prensescik elimin üstü çok kaşınıyor böyle oldu egzemami bu yada alerjik mi nasıl geçer çok kasiniyor çünkü
buselidunya Prensescik bu aralar uyuz salgını var acaba o olabilir mi ona benziyor. Sürekli kaşınıyorsa bi hastaneye gitmekte fayda var 🤷🏻♀️
MS-01 Prensescik benim elim berbat olmuştu ilerlemisti yarik yarik olmuştu hanedan kullandım biraz geçmeyecek sandım hic ama zeytinyağı sürüp eldiven giyin cok faydası olur yumuşar
Birkullanici Prensescik benim ellermde şuan çatlamış gibi ben çamaşır suyu kullandımmı oluyor ama bnmki kaşınmıyor daha çok acıyor