Merhaba kızlar, bebeğimin sma mamaya alerjisi vardı annem bakıyodu bikaç saatliğine ve sma mama alıp vermiş bilmiyordu. Bu mamayı aldığında ishal ve kusma oluyodu ama 1 gün sürüp bitiyordu.3 aylıkken olmuştu bu.
Şuan 6,5 aylık ve 2 gündür ishal çok az az ama sık sık sulu kaka yapıyo biraz da mukus var. Her zaman verdiğim besinlerden veriyorum 3 gün kuralıyla verdiğim bir alerjisinin olmadığı şeyler. Neden ishal oldu bilmiyorum. Ateş,kusma yok.
Dişler kaşınıyo ve şişmiş bundan mı acaba ishal oldu? Malum pandemi ve dr gitmek istemiyorum bu dönemde . Kendisi iyi bi sorun yok sadece dişleri çok kaşınıyor. Ateşi falan yok. Ama yarına kadar sürerse de gideceğim doktora. Sizler siş döneminde ishal yaşadınız mı? Nasıl geçer? Naptınız? Şimdiden teşekkürler cevaplar için 🌸