Oğlum 14 aylık ateşli hastalık geçirdi kanında enfeksiyon cıktı bu süreçte hastanede serum yaptılar ve 50 dk boyunca ağladı en son serumu bile çıkarttırdık artık ama sonrasında huy değişti çevremde her hastalık sonrası cocuk huy değiştirir diyorlar bense serum yapılırken korktu travmatik bir olay yaşadı diye düşündüm. Çok mızmız herşey ağlıyor sürekli bana yapışık ne yapacağım bilmiyorum