Edakykun 10 buçuk aylık kızım var sürekli bende olmak istiyor benden başka kimseye gitmek istemiyor odadan ayrılınca peşimden geliyor ağlıyor inanın çok yorucu nasıl düzelecek ne yapmam lazım geçiçi bi dönem mi bu 😞😞😞
Limonlusu Edakykun ayrılık anksiyetesi yaşıyor. 13 aylık olduk hala devam ediyor olabildiğince birlikte yerde vakit geçirin
GokturkAlp Edakykun Geçici merak etme. Kendi kendine hareket kabiliyeti arttıkça anneden ayrılmaya başlıyor yavaş yavaş
Ftmsrsln Edakykun biz de 6,5 aylığız devam lı yanında olmamı istiyo koala gibiyiz bırakınca ağlıyor ağlayınca bende susuyo sadece