Koalamm sarı kapak kullanıyorduk sonra eşim bulamayınca gri kapak aldı. Bizde gaz değilde ishal yaptı hemen bıraktık her yeri talan ettik en sonunda bir eczanede sarı kapaklı bulduk ve iki tane yedekledik. Mamanın gaz yapmaması için tahta kaşıkla vs karıştırmanızı tavsiye ederim çalkalayınca köpük oluyor ve bebişler köpük yutunca daha çok gaz oluyor. Biz antikolik biberon kullanıyoruz onunda faydası olabilir