Bebeğim 8 aylık hafif hafif öksürüyordu doktora gösterdik ama bir şey yok dedi. Son 2 haftadır felan kuru kuru öksürüyor belli balgam var ama çıkaramıyor oyüzden hırıltı oluyor kontrolümüze henüz 2 hafta felan var acaba pazartesi götürsen mi ? Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim