ikicocukluAnne_ 3 ayı bulmadı gözünde ki sarılık 2 aylık olmamıştı geçti.Ama 2 saat filan hikaye bebeğim 6 aylık hala 1 buçuk saatte bir teklif ediyorum doktorlar bağımlı olmasın memeye diye öyle diyor ama çocuk emdiği sürece ver bence.Zaman geçtikçe dişi,aşısı,huy değişikliği derken azaltıyor ve kilo alımızda azalıyor tabi sağlıklı olsun ama emmesinde sorun olmaz.Benim bebeğim sürekli kusuyordu reflüsü vardı yine de 3 aya kadar gece gündüz 1 buçuk saatte bir verdim.Henüz çok küçük bebişin bol bol emzir annesi sarılığına da iyi gelir.Ten teması ruhuna da iyi gelir.