HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Bebekler İsilik Neden Olur?” başlıklı blog yazımız yayında! İsilik Vücutta Nerelerde Görülür? Neler İsiliğe Sebep Olur? İsilik Olan Bebeğe Ne Uygulamalıyız? İsilik Önlenebilir mi? İçerkler Linkte! https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebeklerde-isilik-neden-olur/ Bebeği isilik sorunu yaşayan annemi var mı? Bebeğiniz isilik olduğunda neler yapıyorsunuz?
bilgemira HappyKids merhaba sanirim benim bebegimde de oldu kucukken bende de olurdu hep ordan biliyorum . Bebegim 22 gunluk yuzunde baya sivilce mi desem isilikmi desem anlamadim . Ama sadece yuzunde biraz grcti biraz var.
iki_prenses_annesi201 HappyKids isilik bizde de olmştu. Temmuzun ortsnda doğunca kızım malsf olmştu gnlde yüzünde fln vardı hafif.. Yaz oldgu içn çıtçıtlı atletle bırakrdm 😊 b1 gün var 1 gün yok banyo yaptırırdm ozmn 🙂
-Eliz bilgemira benım bebeğimde 1 aylık sadece yüzü saç dipleri ve omuz baslarında oldu aşağı taraflarda yok neden yok acaba bizde anlamadk 🤷🏻♀️
Eliffmomm bilgemira ilk iki ay bebeklerde çıkan sivilceler isilik değil de daha çok dis dünyaya adapte olma süreci diyelim onlara dolgunluk de deniliyor halk arasında
acemi92 Bebegim in yüzünde sivilce gbi çıkıp geçiyordu alnında ve saclarının arasında da cıktı şimdi önerileriniz varmı ne yapmak lazım
-Eliz acemi92 benım bebeğiminde saç dipleri ve yüzünde çıktı doktorda bi alerjiside çıkmadı niye oldu bilemedik saç dipleri ve yüzü çok kurudu doktor bi krem yazdı o bıraz ıyı geldi
Epruu HappyKids bizim çikolatadan olmuş doktorumuz öyle söyleri çikolata yeme dedi cidden geçti dikkat edince 🙄
Anec_2020 Benim bebeğimde 4 buçuk aylık yüzü hep isilik doktor bioderma atodermi önerdi ve gerçekten işe yarıyor artı olarak boyun pişiklerine falan da çok iyi geliyor
Gokce07 Süt alerjisi sandım diyet yaptım meğer sıcaktan ısılıkmısız birde klima kuruyormuş 24 derceyi geçirmedık krem kullandık