Kullandığım mama hipp. E bebekte 79 lira, markette 90 lira sanırım. Trendyolda tanesi 77liradan üçlü şekilde alıyorum. İnternetteki ilaçların sahte içerikli olabileceğini okudum az önceki postta. Siz mamayı nerden alıyorsunuz ve internetteki mamalarda sahte içerik vs hiç duydunuz mu?