Zehrabaysan yediklerinize dikkat etmiyorsanız eğer ederek belki biraz gaz sorununa çözüm bulabilirsiniz. Dikkat ediyorsanız ve buna rağmen hala gazlı bir bebek ise de sab simplex öneririm. Biz biogai yi ilk 3 ay kullandık ama ben her yediğime çok çok dikkat ettim. Süt ve süt ürünleri alerjisi olmasına rağmen( alerjik bebeklerde daha fazla gaz sorunu olduğu Dr tarafından söylendi ) hiç gaz sorunu yaşamadık şükür 🙏🏻 yeni yeni baklagil, lahana vb gaz yapan gıdaları yemeye başladım o da ufak porsiyon şeklinde. Bebeğim 5 ay 5 günlük.