Ya ne derdi var anlamıyorum çığlık atarak ağlıyo sürekli beş dk oturamıyorum ilk çocuğum bugün o kadar çıldırdı ki dışarı çıkardım dışarda çıt yok hatta uyudu bende eve geldim geri tekrar çığlık çığlığa ağlamalar bana yardımcı olun lütfen sizin bebeklerde böyle mi normal bi durum mu