Polttuba korkutmak istemem ama uyuza benziyor aynısı benim oğlumdada oldu aynı böyleydi egzama zanetmiştim ama şüpheleniyordum ablamda vardı oğluma bulaşmış doktor karışım hazırladı o çok iyi geliyor şuanda tedavimiz hala devam ediyor çok illet bişey hergün herşeyini yıkıyorum perişan oldum inşallah değildir kaç aylık birde elini götürüp kaşımaya çalışıyormu uyuz geceleri çok kaşındırır geceleri oğlum uyuyamıyodu kaşıntıdan