Sevgili anneler 2 aylık bebeğim başlarda çok güzel kakasını yapıyordu günde 2-3 kez kaka görürdüm. Ama yaklaşık 2 haftadır kakalarımız ya 2 günde ya 3-4 günde bir oluyor. Geçen hastaneye götürdüm lağma yaptılar fakat hala düzelmedi. Ne yapabilirim önerisi olan var mı ?