Herkese merhaba güzel anneler, hamilelik, doğum falan hiçbir şeymiş emzirmenin yanında. Bir de lohusalık tabii. Oğlum doğduğundan beri emmiyor. İlk 2 gün şırıngayla besledim. Sonraki 3 gün biberon verdim. Mama-sağdığım süt gittik. Şimdi az az silikon uçla emiyor. Ancak onu bile tutamayınca çok sinirleniyor, elim ayağıma dolaşıyor. Doktorum silikonu bırakalım diyor. Ben de istiyorum bırakayım hatta benim kadar kimse istemez ama çıplak memeyi tutmuyor. Bugün biraz silikonla emince o bile az da olsa umut verdi bana. Ben wee baby’nin silikon ucunu almıştım denemek için ancak çok sağlam değil ve kayıyor. Bazen bırakayım vereyim biberonu sağdığım süt ile besleyeyim diyorum sonra pişman olurum diye yapamıyorum. Ancak çok yıprandım artık. Tüm aile sadece bunu konuşuyoruz. Biri süt dese ağlamaya başlıyorum. Sorum şu? Sizce döner mi oğlum memeye? Ben ne yapmalıyım? Sizler neler yaptınız? Daha silikona başlayalı 2 gün oldu öyle tam randımanlı emmiyor ancak böyle devam etmeli miyim bir süre? İşimi kolaylaştıracak daha kaliteli bir silikon uç var mı? Yoksa hepsi aynı mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Cevaplar için çok teşekkür ederim.