Bugün 1. Ay kontorlumuz vardı 4 kilo olmuşuz 💪 37. Haftada 2845 Gr olarak doğmuştu bebeğim aslında bu konuyla ilgili post açmıştım daha önce ama. Ebemiz kilo alımının çok çok iyi olduğunu söyledi. 1250 gram almışız yaklaşık doğumdan sonra verdiği kiloyla birlikte. Şimdi aklımdaki soru şu. Ben günde 2 defa falan mama veriyorum (60+60=120 CC ama bazen 150 CC olabiliyor maks ) aslında sütüm var ama bazen gogsum hemen dolmuyor emziriyorum bebeğime süt gelmiyor bende mama veriyorum ağladığı için. Bunda sıkıntı yok ama bazen de emdiği halde aranıyor eşim ve annesi hemen doymadı mama verelim diyorlar. (sütüm duruymuş doyurmuyormuş, ama mamadan sonra da araniyor bozuluyorlar o zaman 🤣 ) ben bebeğime mama vermek istemiyorum ama dediğim gibi bazen göğüslerim dolmuyor gün içinde. Uyuyunca doluyor geceleri daha çok. Bunun için ne yapmalıyım birde kilo alımı güzel ama mamayı kesince acaba kilo alımı yavaşlar mi yada kilo verir mi ? Günde 2 -3 defa mama vermekle bu kadar kilo almış olabilir mi acaba ? Goguslerimin daha hızlı dolması için de ne yapabilirim