Fahriyeates 4 gün sonra tam 17 aylık kızım. "Anne,baba,dede,abla,abi, hopla, hadi,gel, mama, bıcı bıcı,çiş,kaka,Ayla,möö,pisi pisi ,al
,al,deda benim adımı söylüyor. (pis pis diye söylüyor" söyleyebildikleri bunlar.. bir de ayır der ayır 😂 Hayır demek.
Algıları ise gayet iyi. Baybay yapar, öpücük atar, gelir öper sarılır. 🙈Getir dediğimi getirir, al dediğimi alır, su ister misin dediğimde sürahinin yanına gideriz, ellerini silelim dediğimde elini verir, ayağını ver derim verir, saçını tara derim tarar, ağzını sil derim siler, bir şey isterim arar getirir, bunu sepete koy derim koyar, sepetten ver derim verir. Nesneleri tanıyor. Beşiğini sallar ee ee der, ne bileyim patates ver derim verir,soğan ver,kumandayı getir gibi gibi. Sıcak derim cısss der parmağını sallar hıı der gibi. Sıcak ya da ılık bir şeye kalorifer mesela dokunursa hemen uf uf der.elini ayağını öptürür.😂Bu şekilde. ☺️