tellibaykus Eşimle yeni ayrıldım işe ihtiyacım var ailemle kalıyorum . Instagram’da @sabun_paketleme sayfası var güvenilir mi acaba 250 TL depozito istiyorlar bilgisi olan var mı Allah rızası için bilgilendirirseniz sevinirim 🙏🏻
ueums tellibaykus Canım depozito istiyorlarsa çok da güvenme akrabamız dolandırılmıştı 150 lira istemişlerdi geçen seneydi