2naylık bebeğinizi kaç saatte bir emziriyorsunuz. Ben duruyorsa 3 saat çok mızmız ediyorsa 2 saatte emziriyorum. Bugün doktora götürdüm çok kusuyor ve gazı var diye. Doktor yanlış besliyorsun ondan kusuyor dedi 3-3.5 saatten önce emzirmeyeceksin gece de o kalkmaıdpo sürece kaldırmayacaksın dedi. Gece zaten uyuduğu yok da 😅 gündüz mızmız ediyor 2 saatte emziriyorum yanlış mı yapmışım ya 😭 siz nasıl besliyorsunuz