turansmom Mom042 35 günden oluşuyor 4. Ay atağı, en uzun atak haftası hatta. Umarım güzel geçer kac aylıksınız siz?
Mrliss Neee atakmış beeğğğ dedirttiii.. gündüz zaten uyku yok, gece yarım saat en fazla 40 dk uyku. Çığlıklaar, her şeye ağzıyla saldırmalaar, sinir hemde öyle bi sinir ki koca insan gibi yumruğunu sıkıyo çığlık atıyoo. geçecek inşallah beklemedeyizzz
Alyadep MNMD şu an 4 ay 19 günlük maşallah diyim 2 gündür biraz toparladı.inşallah bitmiştir. Hesapladığımda bitmiş görünüyor.
MNMD Liona valla ben 4 ila 6 hafta arası sürüyor. En uzun ve en zor atak dönemlerinden biri diye biliyorum. Yanlış bilgi de vermeyeyim ama benim bildiğim bu