Dyg_snsl Kızlar doğum yapalı 2 ay 10 gün oldu 40 gün kanamam vardı normal adet kanaması şeklinde daha sonra 15 gün sonra tekrar oldum adet ve şuan bir hafta geçti tekrar kanamam var normal mi yani doğum yapalı 3.adet oluşum
antikoalababy Dyg_snsl valla doğum yapalı 2 aydır kanamam hiç durmadı kist oluşmuş ihmale gelmez dr gidin
Dyg_snsl @antikoalababy yaa gerçekten mi benim durdu da anlam veremedim ya bu 3. Lohusa kanamam bitmiştir çoktan niye böyle anlamadım