Msyshsbsbshsh Kızlar hastane hastane dolandık çare bulamadık Allah rızası için İstanbul’un en iyi çocuk Hastanesi bölümü hangisi , pazar gününe bilet aldik burdaki doktolar bı saat bile gecikmeyin diyorlar
asz Msyshsbsbshsh çok geçmiş olsun öncelikle .üsküdar zeynep kamil Hastanesi sırf çocuk,bebek ve aynı zamanda doğum üzerine.çocuklarla ilgili olmayan bölüm yok.birde cerrahpaşa var.Ama özel soruyorsanız fikrim yok.özel hastaneler de buralara yönlendiriyor zaten işin içinden çıkamadıkları zaman.
elizinannesi-19 Msyshsbsbshsh hangi hastalıkla alakalı onu da belirtirseniz daha çok yardımcı oluruz. Özel arıyorsanız medipol çok iyi. Çocuk üzerine. Devlet arıyorsanız Semiha Şakir var çocuk üzerine. Çapada var.
Msyshsbsbshsh Mrvb99 EmineYilmaz elizinannesi-19 safra ve böbrekte taş var ve safra kesesinde tıkanık var ve geçemeyen sarılık var ve özel hastane arıyorum en iyi özel hastane klinik en iyi doktor
Msyshsbsbshsh elizinannesi-19 safra ve böbrekte taş var ve safra da tıkanma var ayrıca sarılık var geçmiyor
EmineYilmaz Msyshsbsbshsh çok geçmiş olsun bezmialemde yarı ücretlidir araştırma hastanesi ve vakıf üniversitesidir öneririm
dozkurt Msyshsbsbshsh Koç üniversitesi hastanesi eğitim araştırma hastanesidir. yarı sgk.maddi anlamda durumun iyiyse öneririm. Bende kızımın kontrollerini orda yaptırıyorum. Çok geçmiş olsun 🙏
Msyshsbsbshsh Bezelyeveannesi ücreti ne kadar olur biz 70 bin gözden çıkardık daha fazlası yani kimki evladu için neler yapamaz ne kadar gider net
Yusufalim Msyshsbsbshsh koç üniversitesi hastanesi kesinlikle çok iyi çok geçmiş olsun Allah şifalar versin inşallah 🤲🙏
Msyshsbsbshsh Yusufalim nerde tam.olrak bize sevk verildi her iki hastane kesin çözüm ameliyat dedi fakat biz çok küçük olduğu için karşı geldik bide ozellere bakacağız yarın Medical falan varsa en iyisi bakalim
Yusufalim Msyshsbsbshsh bak medipolde güzel benim çocuğum bir çok doktoru var orda kocta güzel ikiside olabilir yani ben de ikisine götürüyorum çocuğumu canım o kadar iyi anlıyorum ki seni bende oğlum hastayken ki hala devam kalp hastası oğlum bizde para hiç önemli değil yeterli en iyisi olsun diye kosturruyorduk rabbim şifalar versin inşallah evladınız size bağışlasın