Kızlar Merhaba kızım 11 ay 8günlük uykumuz düzene girmişti artık akşam 9:30 10 gibi yattığında sabah 8 yada en geç 8:30 da kalkıyordu gece de mama içmek için 1 kez uyanıyordu. Uyanıyordu diyorum çünkü son 1 aydır hergece sanki biri kolunu koparmış gibi çığlıklarla uyanıyor saatlerce ağlıyor
bugün gece 3 de uyandı sabah 6da yattı sallamaktan bacaklarım koptu siz düşünün halimi. Doktora götürdüm gayet sağlıklı nazardır dedi. Başına gelen var mı Çıldırmak üzereyim 😔