Kızlar oğlum 2 aylık uyurken yada uyanıkken (moro refleksi deniyormuş ) elleri kuklalarına doğru kasıyor nefes nefese kalıyor gözlerini açabildiği kadar açıp kasılıp kalıyor 🥺☹️ Doktorumuzu aradım karantinada olduğum için götüremiyorum ➏. Aya kadar normal dedi başına gelen varmı lütfen yazın her defasında korkuyorum bişey olacak diye