Ondgzde Eltim doğum yaptı nebeğini daha kucağona almadan yoğun bakımdaa ne olur dua edin mübarek günde ne olur
Oykayb Ondgzde Allah şifa versin bir an önce sağlıkla kavuşsun annesine inşallah. Benim bebeklerim de küvezde içinizi ferah tutun gün geçtikçe iyileşiyor toparlanıyorlar
Ondgzde ecemine amin ne olur duanızı eksik etmeyin allahım sizi evlatlarınızıda size bağışlasın dert sıkıntı hastalık vermesin
Ondgzde gulay_candemir amin ne olur duanızı eksik etmeyin allahım sizi evlatlarınızıda size bağışlasın dert sıkıntı hastalık vermesin