EmineYilmaz Dyt_ayse aylarca kullanmadığım krem kalmadı . En son asla kullanmam dediğim kortizonlu kremi kullanmak zorunda kaldım 1 hafta da geçti 1 sene oldu tekrarlamadı canım
GramPozitifBakteri Dyt_ayse Sürekli nemlendiriyorum,diz kapaklarının orda yine başlamış az az.Mecbur kortizonlu krem, ne güzel bırakmıştık🥺 bir de alerji var kaçak oldu sanırım,kaşıyor.Valla napçağımı bilemedim
defnemilam Dyt_ayse bizdede yeni basladi cilt tepkileri sicagi hic sevmiyor suda komple kabariyor.bioderma aldim denemelik ama pek begenmedim. la roche lipikardan cok memnun olan var belki kullanan varsa yazar onu deniycem birde kasintiya da iyi geliyormus.
Brcfayrt Dyt_ayse 5 aylık bazen sabah kalkınca yanakları benek benek kabarıyor alerji sandım doktor atopik dermatit dedi artarsa krem sür dedi krem yazdı ama ara ara kabarıp gün icinde sönüyor henüz krem kullanmadım insallah ihtiyac kalmaz🤷🏻♀️
Dyt_ayse EmineYilmaz ancak fırsat bulup yazabiliyorum bütün vücuduna yayılmaya başladı yine of yaa dünyanın parasını verip her kremi aldım bende ama anlamıyorum neden oluyor siz hangisini kullanmıştınız
yayburcukadini Salya sümük ağlarım.. yanaklarımız yine pütürleşti. 😢 neyse ki vücudun da yok. Sıçrarsa vallahi tepine tepine ağlarım.
Betulshn yayburcukadini ne kullanıyorsunuz yüzü için ? Bizde de var 1 haftadır süt alerjisi olabilir diye sütü bıraktım fakat geçmiyor
Dyt_ayse yayburcukadini kaç aylık sizinki acaba biz 16 aylığız 5 aylıkken olmuştu 2 ay uğraştık geçmişti şimdi gene tekrarladı 🤦🏻♀️
Sibel_1668 Bbizdede war vucudumuzda yuzumuzde her yerimzide biodermanin kremi ve kiyamak icin ise jel kremini kullaniyoruz bakalim.
yayburcukadini Betulshn sebamed kullanıyoruz. Sadece 1 gün sürmedim dışarıya çıktık. Hemencicik kızardı. Ağız suyu çok akıyor sanırım birazda o tetikledi.
MotherQueen EmineYilmaz bacım bende kortizonlu krem kullandım 5 gün aradan 1 ay geçti düzelmedi deliricem ya onu bile sürdüm+diyetteyim kafayı duvarlara vurucam çocuk uyuz gibi kaşınıyor artık çok sertleşti deri. Mustelanın nemlendiricisini kullanıyorum 200 ml 2 hafta gidiyor öyle gram gramda sürmüyorum tüm vücuduna yediriyorum. Biri benide aydınlatsın ya… (sana patladım aşko içimi dökmem lazımdı)
Dyt_ayse EmineYilmaz bende deneyeceğim fucicortu kararımı verdim benim doktorda önermişti almadım ama artık başka çarem kalmadı iyice çoğaldı 🥺
EmineYilmaz MotherQueen kuzum mustela aldık bizde atopik ciltler için olanı ama asla işe yaramadı işte bu kortizonlu işe yaradı daha da tekrarlamadı acaba yediği birşey mi dokunuyor bebeğine kuzum kaç aylıktı
Dyt_ayse MotherQueen seninki çok küçük galiba benim oğlan 5 aylıkken bende öyle çok uğraşmıştımki şimdi daha sakin kalıyorum mustelanın streatopia kremi ve şampuanı var onu kullanmanı öneririm bide deterjanını green clean kullan bunlar epey işe yaramıştı bizde
Minemmm Bayanlar benim bebeğinde öyle atap7k var aktar var izmirde krem yapıyor tabiki doğal yağlardan tavsiye ederim çok şükür iyi gelem tek şey kızarsın sürerim beş dakkaya geçer mis gibi bir günden bur gune ılık suya sokun sonra sır kremi mis isteyen olursa ıstagram mıda var numarası da ben sürekli bittikçe alıyorum
Eylldga Bizimde malesef hemde inatçı 1 ay geömediği olduğu ama ta kiii coresatin (pembe) önerene kadar doktorum. 1 haftada geçti
Asilinannesiiiii Eylldga ne önerdi doktorunuz lütfen bana da yardımcı olun. Bize doktoe bu kendiliğinden geçer cocuklarda olur bu dedi yolladı cocugukun vücuduna yayılmaya basladi
MotherQueen EmineYilmaz inşallah 🙏 yarın doktora götüreceğim tak etti artık. Acaba yine kortizonlu kremmi verecek diye diken üstündeyim