Trnc2009 Çok kötüyüm anne oğul. Bebeğimin neredeyse saat başı burnunu temizliyorum. Ama yine de ekmekte falan zorlanıyor. Özellikle gece çok ağladı 3 e doğru carsafta uyutabilfim. Buhar yaptırmıyor. Doktor antibiyotik verdi. Ne yapabilirim. Acil😔