9 aylık kızım bugün yürüteçten düştü. Ve yürüteç eve daha dün geldi. Eşime okadar yürüteç kullanmak istemediğimi söyledim yinede dinlemedi gitti aldı getirdi. Kurdu bi güzelde çocuğu içine oturttu. Bugün halıları topla rahat gezsin dedi. Halıları topladım arkamı bi döndüm çocuk yerde beton üstünd eyatıyor 2.80 sinirlerim tepemde. Çok ağladı içim parçalandı. Ben zaten kızımı ellerinden tutup yürütüyorum ne gerek vardı. Bu koca kafalı kocama bi türlü anlatamadım derdimi. Siz siz olun kendi bildiğinizi yapın. Diyeceklerim bukadar..