Kaannesi Kızlar 6 ay önce doğum yaptım başlarda gider diye umursamadım ama şuan çok kafaya takıyorum hiç birşey güzel durmuyor nasıl zarfladınız ? Veya neler kullandınız
Ahkalbim Kaannesi ameliyattan 10 gün sonra korse taksaydin hiç bişey kalmazdı toplardi şimdi tak dene bakalım yoksa o sarkinti biraz zor toplanır
Azat-1120 Kaannesi bende 3 ay önce yaptım önerilere ihtiyacım var sanki hala 5 aylık hamile gibi duruyorum 🤦 🤰
Ahkalbim Kaannesi medikal korse Benim kini direk topladı karnimi yukarı toplayarak takdim ras gele değil
Hanzade06 Ben doğum yapali 2 ay oldu aynı dertten muzdaribim.Tayt korse aldım onu kullanmaya başlayacağım geç kalmadıysam tabi:)
Kaannesi Hanzade06 korse kulandım ama o göbek hala var bide ben zayfladım yani aldığım kiloları verdm ama göbek aynı
Hanzade06 Kaannesi Ben kendi kadın doğum doktoruma sormuştum korse kullanmayı hiç bir etkisi yok kendini iyi hissedeceksen kullan demişti.Aldigim kiloları da henüz vermedim.Canimiz sağolsun her halimizle güzeliz boşver:)
Kaannesi Ahkalbim keşke o zaman yapsaydmda doktorda 6 ay dan önce kullanma demişti ama ben 40m çıktığı gibi kulandm