Sinem1051 Arkadaşlar iş yeri bildirim yapmış fakat sistem de bi hata gözüküyo bu yüzden alamadım paraları daha rapor da vaka kısmı analık diye göstermiş bu hastalık mı olacak acaba sisitemde bu yüzden olmuş olabilir mi
ZeynepAdam Sinem1051 analik izni oluyor evet sorun tam ne ogrenmek ve cozum icin 170 i arayin onlar bilgi verecektir ve yatmasi icin yardimci da olurlar
Sinem1051 Sigorta pirimi eksik gün gözüküyo gibi bişey söyluyo iş yeri olması gerektiği gibi yaptık dıyorlar süt parası hemen yatıyo mu normal de