Merhabalar. Bebeğimin (2,5 aylık)kakasında kan görmemiz sebebi ile alerji uzmanına gittik. Deri ve kan testleri negatif çıktı.Doktoru arayıp görüştük. %99 süt alerjisi yok dedi. Süt ürünleri yemeye başlayabilirsin dedi. Acaba ikisi de negatif çıkınca emin olabiliyor muyuz bilemedim. Çünkü bir süredir diyet yapıyordum süt ürünleri yemiyordum ve fayda ettiğini gördük. Acaba bir tesadüf müydü bilemedim . Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden