23 aylık oglum dogdugundan beri uykularınız sıkıntılı malesed oda perişan oldı uyumak istiyor uyuyanıyor yavrum dalamıyor sağdan sola dönerken Uyanıyor son 4 azımız kaldı onlarıda hemen cıkarmaz sanırımmm emiyoruz hala yada sallıyorum damlayı önerenlerde var bilemedim rezeneden anasondan daha iyidir sanırımmm bi iki kere verdim rezeneli anason evet uyuttu ama vermem onları bidaha bu damlada melisayla papatya var acaba bağımlılık yaparmı? Doktor kontrolünde kullanman varmı? Bana bi yardımcı olırmusunuz kızlar???