Havvaezgi ya sanki burda “ayy bebeğe salça mı verilirmiş, inşallah bişey olmaz” diyenlerin anneleri ayrı yemeklerle büyütmüş. Eskiler gayette eve pişen yemeklerden yedirirlerdi salçalı tuzlu hepimiz öyle büyüdük. Ha bu sizde öyle yapın demek değil. Yapmayın zaten, onlar yanlış yapmışlar orası ayrı. Ama 1 kere salçalı çorba içti diye bişey olmaz o kadar da abartmayın. Birdaha uyarırsınız vermez olur biter.