Annesininkuzusuzeynep Bexsero aşısı 2 doz mu 3 doz mu bilen var mı ilk dozu 5. Ayda yaptırdık 2. Dozu 10. Ayda yaptırdık hemşire 1 yaşında da 1 dozu var dedi ama ilk aşıyı yaptırdığımız doktorumuz 2 doz demişti bilen var mı acaba
BirVeraAnnesi35 Annesininkuzusuzeynep bende aynı şeyi merak ediyorum bizde 2 doz yaptırdık 3.yüde yaptırın diyince şaşırdık
Annesininkuzusuzeynep Feryal ilk gittiğimiz doktor bize 2 doz dedi bu doktor 3 doz dedi anlamadım bende 2doz bexsero var mı
CilekRecelim Bize de 5. Ayda başlarsa 3 doz demişti doktor ama ben 1. Yaşını bekliyorum yaptırmak için tek doza düşecek
BirVeraAnnesi35 Annesininkuzusuzeynep eşim yaptıralım dedi artık diğer aşılar boşa gider bide dedi kışa dopru vurdurucaz bakalım
Annesininkuzusuzeynep Yaseminalsan neden ilk gittiğimiz doktor bize 2 doz yeterli dedi acaba herkes 3 doz vurduruyor
Annesininkuzusuzeynep BirVeraAnnesi35 3. Dozu yaptırmazsak diğerlerinin koruyuculuğu olmaz mı acaba biliyor musunuz