İki aylık kızım dili pamukçuk oldu sadece dilinin üzeri doktora gittim mikostatin verdi kullanali 5 gün oldu gecmedi fazla . Doktoru arayıp sordum başka ilaç var mı getireyim mi bebeğimi diye yok başka ilacı dedi . Karadut sordum ve candipak diye spreyi sordum onlar olmaz mantara bu pamukçuk bir mantar dedi sen ilacı kullanmaya devam et dedi. Böyle olup bebeği küçük iki üç aylıkken karadut yada candipak kullanan oldu mu geçirdi ki? Yine mikostatine devam edecem ve göğsüme de sürüyorum iki gündür karbonatlı suylada siliyorum geçer mi lütfen tecrübeli arkadaşlar yardımcı olun ne yapayım cogalmadan ?