10 ay 12 günlük erkek bebeğim var kilosu 10,5 boyu 74 cm. Bir yasindan sonra kesmek istiyorum. Nasıl keseceğim hakkında bir fikrim yok gerçekten çok fazla meme için kalkıyor. Sütümde inanılmaz azaldı napicam bilmiyorum. Keşke mama içse inanın sütü biraktircam çok stresli zamanlar geçiriyorum. Ne mama içer ne başka bişey. Gece boyu emer gündüz ekgidayida az yemeye başladı. Gece beslenmesini kessem belki düzelir yemesi. Sizler hala besliyor musunuz gece.