Mom088 Sedefela ben kullandım nezle olmuştu sabah 8 akşam 8 damla iyi geldiğini düşünüyorum 3 4 günde geçti kızımın nezlesi
Elmadersem Sedefela bizde grip olmuştu o zaman vermişti burnu cok akıyodu o yuzden galiba.cok güzel uyku yapıyor bebişte☺️
1prens1prensesannesii Sedefela ben kullandım 1 hafta kadar alerji var oğlum da.. Evet uyku yapıyor ama doktorumuz bu sefer de alışırsa hep ister kullanmadığınız da uykusuzluk yapar demişti bıraktım
Sedefela Mom088 bizde bugün kullanmaya başladık aynı şekilde bizimde sabah 8 akşam 8 inşallah işe yarar
Sedefela Elmadersem akıntımız yok ama hapşırdığı için verdi inşallah işe yarar uyku yapar dedi ama daha bi etkisi olmadı😊
Sedefela 1prens1prensesannesii bizede alerji için verdi bir hafta kullanıcaz inşallah sonra uykusuzluk yapmaz
Yasemin_06 Sedefela ayy zatiden damla ona cok borcum var harika bi damla kullan cnm doktor verdiyse etkisini hemn gosteren bi damla 🤩
AylinAlaz Sedefela uyku yönünden harika demeleri alerji ilaçlarının içinde sakinleştirici var bebelerimiz o yüzden uyuyor. Biran önce geçer inşalah sizinde 🙏
Yasemin_06 Sedefela 😂😂 aynen uyku yonundende iyilestirme yonundende ama uyku yonunu daha cok sevdim ne yalan bi veriyoduk o damlayi bayiliyodu ne gzl bende uyuyodum 🤣🤣