EceKumsal Merhabalar işsizlik maaşım bağlanıyor fakat e devlet üzerinde gördüğüm iki tür para yazıyor biri miktar biri ssk primi ikisinin toplamı mı veriliyor yoksa sadece miktar yazan kısmını mı alabiliyoruz bilen varsa yardım edebilir mi ?
Elifdefne2818 ZeynepAdam işsizlik maaşı kaç günde bağlandı bir de ay basında almak gibi bir koşulu var mi martin 17snde raporum bitiyor nisan ayının sonunda alabilir miyim
ZeynepAdam Elifdefne2818 isten cikarildiginiz gun basliyor aylik seklinde dusunun. Ben ocakta 18 inde ciktim Subat 5 te 13 gunluk issizlik almistim. artik her ayin 5 inde veriliyor.
ZeynepAdam Elifdefne2818 basvuru yaptiktan bir hacta sonra mesajla bilgi geldi e devlettede de goruluyor zaten.