derodunya anne sütü bebeğin ihtiyacına göre aylık olarak kendini günceller. 6 aydan sonra anneden geçen antikorlar yarılanır çünkü bebek artık kendi savunma sistemini oluşturmalıdır. Siz bebeğinizi sağlıklı ve iyi ek gıdayla beslemelisiniz ki bağışıklığı güçlü olsun, viral enfeksiyonları kolay atlatsın. Sadece anne sütünün yetmesine tabi ki imkan yok. Son zamanlarda iyice aZaltsada bunu yapmayı oğlum eskiden 250 ml lik kasede sebze yemeğini yer ardından illa emerdi. Sadece tokluk için emmez ki bebekler. Annenin kucağında olmak için, rahatlamak için, mutlu olmak için …. de emer. Panik yapmayın yerse beni bırakır diye. 11 aylık olana kadar günlük 3 emme 3 ana 2 ara öğün yapıyorduk. 1,5 aydır asla ağzına birşey koymuyor mem mem mem diye geziyor. Azılar ve 1 yaş sendromu mahvetti çocuğumu. Zaman zaman her bebek aynı tepkiyi veriyor, yediği zaman verin, yemediği zaman zorlamayın.