ayse3366 benim geldi başıma ama bebeğim 2 aylıkken başladı.4 aylıktı geçtiğinde.ilk dediğiniz gibi başladı.sonra hissizlik ve gece uyuşma ,parmak uçlarımda diken batması gibi his oluyordu.sonra o ,kol dirseğime kadar çıktı.şimdi 1 yaşında geçti çok şükür.kan tahlili yaptırın kansızlık veya vitamin eksikliğinden de oluyor.kimi de benim gibi kısa süren sinir sıkışması yaşıyormuş.