Kızlar daha önce hiç böyle bişey başıma gelmemişti sanırım hamilelikte ayaklarım çok şişti benim sonra Doğumdan sonra inince mi oldu anlamadım ilk baş baş parmağımda çıktı sonra diğer baş parmağımda ve diğer parmaklarımdada nasıl başa çıkıcam bilmiyorum :( tırnak falan çekiliyormuş sanırım ben asla öyle birşey yaptıramam dipten kesmeye çalışıyorum ama varmı önerisi olan nasıl geçer acaba çok canım yanıyor bi yere çarpınca falan